söndag 14 mars 2010

Utlottning av Armbandet "Love"

Klicka på bilden så blir den större.

Nu är det dags för utlottning här på bloggen igen. Det var ett tag sedan sist.

Jag känner mig så glad över, att kunna lotta ut detta vackra armband, med sötvattenspärlor och hjärtat med LOVE

Gör så här om ni vill vara med i utlottningen:

  1. Lämna en kommentar på detta inlägg = en lott
  2. Länka till tävlingen på din blogg med bilden ovan =en extra lott
  3. Har ni ingen blogg kan ni maila och tala om att ni vill vara med i utlottningen = en lott.
  4. Berättar ni i mailet om ett ögonblick som är värt att komma ihåg, så får ni som mailar också en extra lott.
Utlottningen pågår fram till 15 april.

inas_smycken@hotmail.com


Lycka Till


Många kramar

31 kommentarer:

  1. Du har SÅ himla fina smycken, I´d just love to win one!
    ///Lena Stenmark

    SvaraRadera
  2. Du är så duktig du gumman.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Vilket vackert smycke...tar en lott:)

    SvaraRadera
  4. Försöker mig på att ta två lotter. Jag länkar från min blogg! Arbandet ser ju underbart ut, tänk på en solbränd handled i sommar.
    Hoppas på tur!
    Märta

    SvaraRadera
  5. Jag vill gärna vinna detta fina armband! Ska genast länka oxå! Ha det bra, kram Eva.

    SvaraRadera
  6. självklart vill jag vara med o tävla om detta fina smycke, jag länkar
    kram

    SvaraRadera
  7. Vad fina smycken du lagar!!
    Vill gärna vara med och tävla. Länkar med bild på min blogg.
    ~Marita~

    SvaraRadera
  8. Det är verkligen fint. Och vad kul det vore att ha nåt som så få har.

    Jag har länkat här:

    http://evamar.blogg.se/2010/april/armband-15-april-1.html

    SvaraRadera
  9. Vill gärna vara med och tävla om det somriga armbandet.

    Länkar här: http://asiktskanonen.se/2010/04/10/armband-love-15-april/

    trelleborg [@] home.se

    SvaraRadera
  10. Jag är gärna med och tävlar, jag har tipsat om tävlingen här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/april/armband-6.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  11. Fint armband, är gärna med i denna tävling.
    Hoppas på tur.
    Kram

    solig2@gmail.com

    SvaraRadera
  12. Klart att jag är med och tävlar! =)

    SvaraRadera
  13. Jag är jättegärna med och tävlar!

    Ha en fortsatt underbar söndag.

    http://gratistokig.blogg.se

    SvaraRadera
  14. Jag vill jätte gärna vara med:)
    Här har jag tipsat om tävlingen: http://casshh.devote.se/blogs/4444795/armband.htm

    Tummarna för mig:)

    SvaraRadera
  15. Vilket fint armband :) det kan man verkligen kalla kärlek :) Klart jag vill vara med :)

    SvaraRadera
  16. vilket fint armband...det vill jag vinna

    ett ögonblick jag kommer ihåg är, negativt när jag hittade min mamma drunknad i badkaret jag var 9 år, det är länge sedan men jag glömmer det aldrig..positivt det allra senaste förra veckan när mitt första barnbarn föddes nu är jag farmor..

    SvaraRadera
  17. Är jättegärna med och tävlar!
    Armbandet är så elegant :)

    Maria Ö/
    hatti_fnatti@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. http://rosablomblad.blogspot.com/2010/04/tavling-hos-ina.html

    Jag är mer är gärna med! Jätte sööt armband, jag e allergisk mot stål och nickel men den är ju av vattenpärlor! Åååå jag vill ha den! :)
    dilin-95@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Hej!

    Vilket fint armband, och i min favoritfärg dessutom. Chansar med en liten lott och hoppas på tur :)

    Kram

    SvaraRadera
  20. Jag är gärna med!

    Har länkat:
    http://care69.blogspot.com/2010/04/15-april-vinn-armbandet-love.html

    SvaraRadera
  21. Hejsan!
    Jag vill oxå vara med i utlottningen. Jag har inte länkat tävlingen, utan jag länkade hela(!) din blogg från min blogg...
    WWW.hanky.se/lurventussen
    Sen så får man väl hålla tummarna.=)

    SvaraRadera
  22. jag är med :)

    mail:johannasofiamattila@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Hej, jag är också med. Jättefint armband.
    tessan.scilla@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Jag vill gärna vara med o tävla!
    Har länkat här: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/april/armband-ina-154.html

    Kan berätta att ett ögonblick jag kommer ihåg lite extra, är stunden då min andra son kom till världen. Det tog mig sex år att få honom (har en pojk sen tidigare), så han var verkligen efterlängtad! Jag grät om vartannat och frågade hela tiden om det verkligen var sant, att han var här... Givetvis minns jag första förlossningen också, hur bra som helst - men andra var verkligen speciell för mig...

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  25. Hej vännen!

    SJÄLVKLART vill jag vara med i utlottningen av ditt fina armband :o) Jag har även länkat till din sida på min blogg ;o)

    Hoppas ni har det bra annars. Har våren kommit till er?

    Kram Lovisa

    SvaraRadera
  26. Hej.
    Jag vill gärna vara med och tävla om detta fina armband :)
    Ett ögonblick som är värt att minnas för mig är helt klart den 31/1 -09 då jag träffade min underbara älskling. Det är en dag jag kommer minnas länge, för sedan jag träffade honom så har jag varit lycklig & mått bra.

    SvaraRadera
  27. Lott 1. Hi hi får försöka mig på 3 lotter då så jag har en stor chans att vinna!

    Lott 2: blogglänk: http://ericatavlar.bloggplatsen.se/2010/04/13/2831016-vinn-armband-hos-ina-avslutas-15-april/

    Lott 3: Ögonblick? När min valp föddes 20 oktober 2008 att få vara med ända från första andetaget är något speciellt!

    Hoppas nu på lite tur!

    Erica

    erica@stocksjo.se

    SvaraRadera
  28. Är gärna med och hoppas på tur.=)

    SvaraRadera
  29. Jag är gärna med och tävlar :)

    Länk: http://happymy.blogg.se/2010/april/armbandet-love.html

    Mail: happyme@hotmail.se

    SvaraRadera
  30. Jeg vil meget gerne deltage - og håber på at heldet vil være med mig.

    Jeg skriver mig for 1 lod.

    SvaraRadera
  31. Sååå fint, så klart vill jag vara med! Har länkat i min blogg, så jag tar två lotter och hoppas på tur!!

    SvaraRadera

Tack för att ni vill lämna en kommentar.