söndag 3 oktober 2010

Utlottning av Klockan "Tilde"



Nu är det dags för utlottning här på bloggen igen. Det var ett tag sedan sist.


Jag känner mig så glad över, att kunna lotta ut detta vackra Häng ur, med skinn band. Det går att få det i svart skinnband om man vill ha det istället.

Gör så här om ni vill vara med i utlottningen:


  1. Lämna en kommentar på detta inlägg = en lott
  2. Länka till tävlingen på din blogg med bilden ovan =en extra lott
  3. Har ni ingen blogg kan ni maila och tala om att ni vill vara med i utlottningen = en lott.
  4. Berättar ni i mailet om ett ögonblick som är värt att komma ihåg, så får ni som mailar också en extra lott.
Utlottningen pågår fram till 15 okt.

inas_smycken@hotmail.com


Lycka Till



71 kommentarer:

  1. hej.jag vill gärna vara med i tävlingen och länkar hit i bloggen min.
    ~Marita~

    SvaraRadera
  2. Superfin klocka.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Inga-Greta sjölen3 oktober 2010 kl. 10:50

    Hejsan!
    Klart att man vill vara med i tävlingen, jag har ju ingen
    blogg men en lott blir det ju i alla fall.

    SvaraRadera
  4. Å så fin!! Självklart vill jag vara med!!!
    Länkar så klart från min blogg!
    Många kramar till dig och de dina❤
    Linda

    SvaraRadera
  5. Ett helt underbart smycke!!!! Jag är svag för allt du gör...men detta är något utöver det vanliga. Självklart vill jag vara med och tävla och jag länkar även från min blogg. Kram på dig vännen och hoppas ni får en fortsatt bra höst.

    SvaraRadera
  6. Nu vet jag inte om min kommentar nyss nådde fram? Jag testar igen! Ber om ursäkt om jag spammar dig.

    Fantastiskt fint! Jag tar dubbla lotter och länkar här:

    http://evamar.blogg.se/2010/october/hangur-15-okt.html

    SvaraRadera
  7. åh, jag är helt klart med och tävlar!
    så himla fint! :)

    SvaraRadera
  8. Hej, vilket fint ur. Jag tar en lott, håller tummarna.
    kram

    koltrast5@gmail.com

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Vilket fint ur! Jag är mer än gärna med och tävlar.

    Ha en skön höstvecka!

    SvaraRadera
  10. Jag är med, här är min länk: http://casshh.devote.se/blogs/6188872/haeng-ur.htm#WriteComment

    SvaraRadera
  11. Är gärna med och tävlar med en lott! /hakr0003@student.umu.se

    SvaraRadera
  12. Vilken underbar tävling. Klart jag vill vara med!
    Kram Raina

    SvaraRadera
  13. Underbart hängur! och jag som inte har något sådant, skulle ju bli överlycklig om jag vann. Länkar från min blogg till tävlingen och hoppas på vinst förståss=)

    SvaraRadera
  14. jag vill vara med!
    kram :)

    / linh http://www.sweetlinh.blogg.se

    SvaraRadera
  15. Jag är gärna med och tävlar. Länkat har jag gjort här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/october/hangur-1510.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  16. Hej är gärna med och tävlar. Hoppas på tur! Mvh Lina
    lilli_lina@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Hejsan!
    Gu vad fint, jag är självklart med :)

    SvaraRadera
  18. Vilken underbar! Den är jag jättegärna med och tävlar om :)

    SvaraRadera
  19. Hej, jag är gärna med och tävlar!

    För en extralott har jag tipsat om tävlingen här: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/october/hangur-1510.html

    /Sandra

    SvaraRadera
  20. jag vill sååå gärna vara med. /lotta vänman

    SvaraRadera
  21. Jag önskar att jag vinner den vackra klockan som min dotter kan ha till skolan, hon går första året på Engelska skolan, och har tidigare varit blyg men nu pratar hon jättebra engelska, modig och tar för sig! Jag är så glad att en tonårsflicka kan vara sig själv, gå sin egen väg och sen bara våga. Jag är en lycklig mamma :-)
    www.apieceofmeandmyhome.blogspot.com
    Jag länkar från min blogg!

    Kram!

    SvaraRadera
  22. Så fin klokke. Jeg tar 1 lodd!

    SvaraRadera
  23. jag vill gärna vinna önskar två lotter..det finns många ögonblick 3 ögonblicknär barnen föddes...ögonblick när jag förstod att det gått bra vid ambulansfärd...ögonblick när han vaknade vid fall från träd ...mmm

    SvaraRadera
  24. Vill väldigt gärna vara med och få chans att vinna detta vackra ur... :-)
    Har även länkat i min sidebar...
    Du gör jättefina smycken!

    SvaraRadera
  25. Vill absolut vara med och tävla om detta fina häng ur. Länkar dig med bild på min blogg.
    /Therese

    SvaraRadera
  26. hejsan jag vill vara med! länk: http://contests.blogg.se/2010/october/halsband-1510.html#comment



    vi håller tummarna<3
    / http://www.contests.blogg.se

    SvaraRadera
  27. Hej!
    Jag är gärna med och tävlar om den fina klockan! Två ögonblick som jag aldrig kommer glömma är när jag fick mina båda fina döttrar.
    Jag tävlar med 3 lotter och hoppas på turen!

    Kram Amanda

    SvaraRadera
  28. Jag vill gärna vara med och vinna den fina klockan.
    http://frudola.blogspot.com/2010/10/jag-ar-med-och-tavlar-om-utlottning-av.html

    SvaraRadera
  29. Jag vill självklart vara med även jag och länkar också här: http://villduvinna.blogg.se/2010/october/hangur-15-okt.html

    Två tider för mig som förändrat mitt liv för alltid är 15 februari 2008 klockan 19.45 och nu 12 september 2010 klockan 12.01 då mina underbara, vackra barn föddes! Inget har någonsin blivit sig likt efter det.

    Jag håller tummarna!
    Mattias (mr22ga@hotmail.com)

    SvaraRadera
  30. Hej!

    Är gärna med och tävlar om denna underbara häng ur!

    Skrivit ett inlägg om tävlingen och länkar så klart till dig :)

    //Mia

    SvaraRadera
  31. En kvinna kallad Ina
    gjorde smycken så fina.
    En dag ett lotteri hon ville ha.
    "Ja, en klocka blir nog bra att ta."

    Den klockan vill jag vinna.
    Ja, en sån fin klocka skulle man sent finna.
    Så i dagar flera
    jag höll på att filosofera

    Med rim å webbadress jag skulle länka
    och med det revaler försöka sänka.
    Ja, försöka på alla sätt att klockan få
    för tänk vad utvald jag skulle känna mig då.

    MVH
    Camilla Ö
    www.hanky.se/lurventussen

    SvaraRadera
  32. Jag e med! Både snygg och praktisk klocka. Mail: famwarnil@hotmail.com Hälsningar Inga-Lill

    SvaraRadera
  33. Hejsan, en underbar klocka som jag inte vill missa att vara med och tävla om.

    / Pia
    bakformen@gmail.com

    SvaraRadera
  34. Tänk att få vinna den snygga klockan, skulle bli så glad.
    Ingen blogg men mail chiclady@live.se

    Hälsningar Liz

    SvaraRadera
  35. Jag är med eftersom Jag älskar såna här smycken! Så självklart har jag länkat också!:)
    http://mahndytavlar.blogg.se/2010/october/tavling-hangur-1510.html

    SvaraRadera
  36. Så vacker! Jag deltar gärna i tävlingen :) Jag har ingen blogg.
    Hälsningar Sandra
    santtu_nyberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Jag är gärna med och tävlar och tar en lott.

    SvaraRadera
  38. Är jätte gärna med och tävlar om fina hänguret =)Har dock ingen blogg

    SvaraRadera
  39. Jag vill va med =)iceblueeyes_85@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. Oh, det här påminner om min morfars gamla fickur. Ytterligare en sak som min lillasyster har tiggt till sig av mormor. Morfar gick bort innan hon föddes så jag måste erkänna att jag är lite bitter att det inte var jag som fick det. Om det inte framgick så är jag med i tävlingen :)

    Länk: http://midnattsbarn.blogg.se/2010/october/fickur.html
    Mail: miss_foxears@yahoo.co.uk

    SvaraRadera
  41. TACK för titten hos mej och för påminnelsen om din fina utlottning!
    SJälvklart vill jag vara med!! Oj, vilket fint hängur!
    Jag länkar också!
    Lisa

    SvaraRadera
  42. Självklart är jag med Ina =)vilket vackert hängur...håller alla tummar o tår för mig nu =) länkar med bild.
    kram pia

    SvaraRadera
  43. Jag är väldigt gärna med och tävlar om ditt vackra smycke, klockan. Perfekt för en som alltid undrar vad klockan är men inte vill ha något på handleden.

    Här har jag länkat:
    http://blog.thefrojd.com/klockan-tilde-15-oktober

    Kram

    SvaraRadera
  44. En lott. Så himla snyggt! Hoppas verkligen på vinst :)
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Jag är med!
    Mvh
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Så fin klocka,självklart vill jag vara med. Monika waring666@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Ååååh så fin! Hoppas jag vinner =)
    lindali__88@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Annelie (fox_box005@hotmail.com)7 oktober 2010 kl. 16:05

    Jag vill vara med

    SvaraRadera
  49. Vill vara med. :D


    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  50. Jag vill gärna delta i din utlottning, har lagt länk från min blogg.

    SvaraRadera
  51. 3 lotter till mig! =)

    Jag har länkat: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/october/inassmycken-15-oktober.html
    Ett ögonblick att komma ihåg? Jag har flera; dagarna då mina två barn kom till världen. 16 januari 2004 samt 16 december 2009. Januari 2011 kommer också bli något att minnas - då kommer nästa ;)

    Sen har jag en annan dag framöver som är värd att minnas, i april 2011 kommer vi gifta oss. En dag vi sällan kommer glömma ;)

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se
    http://nilssonpettersson.blogg.se

    SvaraRadera
  52. Jag är jätte gärna med och tävlar

    http://lindatavlar.blogspot.com/2010/10/vinn-vacker-klocka-1510.html

    SvaraRadera
  53. Hej!
    Vilken superfin klocka!

    Jag vill vara med i tävlingen och jag länkar till min blogg.

    Lina H

    SvaraRadera
  54. ohhhh vlken fin vinst!!!
    jag länkar med bild!
    håller nu tummen..hårt!
    varmkram lotten

    SvaraRadera
  55. Hejsan! Jag vill såklart va med i tävlingen också! Vilken kanonvinst!
    Jag har länkat med bild på min blogg och hoppas nu på tur :)
    / Nettan

    SvaraRadera
  56. Åh vilken fin klocka!! Den vill jag väldigt gärna vinna - länkar så klart!!

    Kram,
    Stina

    SvaraRadera
  57. Åh, vilken ljuvlig klocka! Vill tävla!!
    Kram
    Eva

    SvaraRadera
  58. Hej Lotten!
    Va kul att du lottar ut denna klocka har precis tappat bort min. Så jag passar på att vara med i tävlingen.

    Många hösthälsningar Suz

    SvaraRadera
  59. Hej!
    Jag är gärna med, fin vinst!
    Länkar från min blogg!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  60. Vilken fin klocka, vill gärna vara med i tävlingen =)

    SvaraRadera
  61. Vilken vacker klocka, påminner mig om 70-talet när det var så modern att ha klockan hängande runt halsen. Så jag vill vara med och tävla och hoppas på tur att få åter uppleva gamla minnen.
    Länkar från min blogg, 2 lotter tack.
    kram Anneli

    SvaraRadera
  62. Oj! Vilken fin klocka! Vill gärna vara med i din utlottning, så jag halkar in på ett bananskal så här i sista minuten....och länkar från min blogg!
    Kram
    Sussi

    SvaraRadera
  63. Villken fin, jag är gärna med.=)

    SvaraRadera
  64. oj glömde mail, kashayasblogg@yahoo.com

    SvaraRadera
  65. Åh vilken underbar klocka, jag vill ta chansen att vinna! Hinner inte göra inlägg i min blogg eftersim jag är lite sent ute. Plikten kallar!

    // AnCa

    SvaraRadera
  66. Jag är gärna med och tävlar och hoppas ...
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  67. En lott till mig som hoppas att få äga en sån underbar klocka.
    Soliga hösthälsningar Kristina P

    SvaraRadera
  68. Hoppas att det inte är för sent nu... Hittade just hit! Vill gärna vara med och tävla om klockan. Jag länkar från min blogg så det blir 2 lotter.

    Hösthälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera

Tack för att ni vill lämna en kommentar.