måndag 31 januari 2011

Utlottning av Armbandet "TANT GRÖN"


UTLOTTNING.


Nu är det dags med en utlottning av ett armband.
Man får välja vilken färg man vill ha, se nedan vad det finns för färger.



Du behöver inte ha en blogg för att delta utan det räcker med att du lämnar en kommentar i detta inlägg om att du vill vara med i tävlingen. Har du en egen blogg och vill tredubbla dina chanser och få 3 lotter länkar du med bilden ovan från din sida (men tala om i kommentaren om du länkar). Glöm inte att skriva din e-post om du inte har en egen blogg, så att jag kan kontakta dig! Tävlingen pågår tom 3/2 kl 20.00.

Lycka till!


Armbandet "TANT GRÖN"
Material: Stål, nickelfritt och mörkgröna pärlor.
Finns i färgerna: vit, svart, röd, mörkgrön,
Antal 2 st
Pris: 85 kr/st


Vid intresse skicka ett mail till
inas_smycken@hotmail.com
Nämn vilket namn det är på smycket så är det lättare att få rätt smycke.
Många kramar

7 kommentarer:

  1. Jag vill gärna var med i din utlottning. Länk ligger från min blogg så nu är det väl bara att hålla tummarna!

    Kram Cathrine

    SvaraRadera
  2. Klart man vill va med om utlottning av ett såå snyggt armbad,jag gillar det!

    SvaraRadera
  3. Jag gör ett nytt försök. Jag vill vara med i din utlottning. B-I E

    SvaraRadera
  4. Ja jag missade ju att skriva här jag, skrev på FB. Men jag har länkat på bloggen med www.wilma.st. Kramis SAra E

    SvaraRadera
  5. självklart vill jag vara med. så snyggt armband. kram Lotta

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Jag älskar dina smycken och framför allt armbanden. Jag skulle gärna köpa men har för tillfället ingen inkomst så jag blev jätteglad att du har en utlottning... =)
    Om jag mot all förmodan skulle vinna önskar jag mig ett svart armband.

    Ha det bra! =)
    Pernilla A.
    pernilla-74@telia.com

    SvaraRadera
  7. Hej vilka fina smycken du gör, klart jag vill vara med. Länk ligger uppe så 3 lotter tack.
    Om jag skulle ha turen och vinna önskar jag ett vitt armband, tack.
    Ha en skön kväll
    Kram Camilla

    SvaraRadera

Tack för att ni vill lämna en kommentar.