fredag 26 juni 2009

Halsbandet "Familjen"

Detta halsband gjorde jag till min egen älskade familj och döpte det efter den. På ringen så står det "Believe" och jag tror på min familj och dess framtid därför blev det detta smycke.

Halsbandet: "Familjen"
Längd: 43 cm runt
Material: Nickelfritt, kulkedja, textring Believe, Namnbrickor med valfritt namn. mas 7 bokstäver.
Färg: silverfärgat
Antal: beställning
Pris: 250 kr/st med tre namnbrickor

Vid intresse skicka ett mail till
inas_smycken@hotmail.com
Nämn vilket namn det är på smycket så är det lättare att få rätt smycke.
Många kramar
Ina

1 kommentar:

  1. Hej!!
    Detta halsband vill jag ha...om jag inte vinner detta så ringer du till Mattias och ber honom att köpa ett...jag länkar med bild så jag får mer chanser.

    Kramar
    Anette

    SvaraRadera

Tack för att ni vill lämna en kommentar.