torsdag 2 juli 2009

TÄVLING...


Klicka på bilden så blir den större.

Tänkte att jag skulle ha en liten tävling nu när jag har en ny blogg. Jag lottar ut ett halsband som heter familjen, Men den som vinner väljer förstås egna namn på brickorna Max 7 bokstäver. Värde 250 kr

Du behöver inte ha en blogg för att delta utan det räcker med att du lämnar en kommentar i detta inlägg om att du vill vara med i tävlingen. Har du en egen blogg och vill tredubbla dina chanser och få 3 lotter länkar du med bilden ovan från din sida (men tala om i kommentaren om du länkar). Glöm inte att skriva din e-post om du inte har en egen blogg, så att jag kan kontakta dig! Tävlingen pågår tom 19/7 kl 12.00.

Lycka till!


Många kramar

77 kommentarer:

  1. Hejsan Ina.Vad mysigt en tävling.jag vill gärna vara med och tävla .Länkar till min blogg.Ha det gott och sov sött kramizar ~~~~RITA~~~~~~.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Fick tips om dig och dina fina smycken av min kompis Alexandra Rask (Kreativ Interflora). Hon hade köpt ett fantastiskt fint halsband av dig som inte fanns komplett bland bilderna iallafall. Ganska grov lång kedja med ett stort hjärta och namnbrickor! Kan ju börja med att delta i tävlingen iallafall... Jag heter Hanna Ringqvist, hanna@bahnhof.se

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag är gärna med och tävlar! Länkar från min blogg!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hej Ina!
    Är gärna med och tävla. Länkar tävlingen till min blogg. Har gjort reklam för dig på SIB nu.
    Kram Britt

    SvaraRadera
  5. så fint halsband såklart man vill vinna ...
    är med och hoppas på tur....
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Oj, det är ju alldeles underbart. Gillar att brickorna är olika långa för att passa till namnen eftersom jag tycker att det blir mer levande så. Klart jag vill ha MÅNGA chanser att vinna det! Jag har länkat i min tävlingsblogg:

    http://evamar.blogg.se/2009/july/halsband-19-juli.html

    SvaraRadera
  7. Hej!jag vill vara med!Om jag vinner så vill jag gärna ha min bästa väns namn och mitt namn på brickorna för hon betyder allt för mig och jag vill bevisa det med detta halsband!Har även länkat på min blogg.

    SvaraRadera
  8. Klart man vill vinna ett så fint halsband = )

    SvaraRadera
  9. Hej! Jag vill jättegärna delta i denna tävling. Tyvärr har jag ingen egen blogg, men e-mailen är santtu_nyberg@hotmail.com. Hoppas du har de bra :)

    SvaraRadera
  10. jag vill vara med, jag har länkat i min blogg http://busmammanvinner.wordpress.com/2009/07/06/197-kl-12-00/

    SvaraRadera
  11. Hej Ina! Vilken mysig tävling!
    Jag vill självklart också vara med och har länkat på min tävlingsblogg på: http://villduvinna.blogg.se/2009/july/halsband-1.html

    Håller tummarna, ha det bra så länge!
    KRAM

    SvaraRadera
  12. Jag vill absolut vara med och tävla om detta underbara smycke! ^^

    Har länkat här:
    http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/july/utkast.html

    Håller tummarna! ♥

    SvaraRadera
  13. Åh jag hade gärna velat vinna detta fina halsband. Skulle så gärna vilja bära min dotters namn med stolthet! Blev mamma tidigt 19 år och man möter en hel del motgångar från sina medmänniskor tyvärr, att vara stolt mamma räcker långt om länge men att bära hennes namn gör det lilla extra!

    SvaraRadera
  14. Jag vill gärna vara med och tävla :)

    lenamarb@gmail.com

    SvaraRadera
  15. super gulligt skulle värkligen vilja vina ett sånt. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/july/halsband-1.html

    ha en fin dag!

    SvaraRadera
  16. Hallojsan!
    Här är en till som vill vara med o 'slåss', hihi...
    Superfina smycken du gör!
    Länkar givetvis!

    Bamsekram gumman!

    SvaraRadera
  17. Jag är gärna med och tävlar

    SvaraRadera
  18. Tofva Loves Erik skulle jag vilja ha på mitt om jag skulle vinna. Älskar dina saker du är verkligen super kreativ och en inspiration! U go girl!

    SvaraRadera
  19. Tjenix!
    Är med och tävlar om detta underbara halsband:)

    Om jag vinner skulle jag vilja att det står Ted, Ludwig, Fabian. Min underbara sambos ochvår barns namn. Skulle kännas så bra att alltid bära med deras namn även fast man inte är med dom jämt.

    Länkar här: http://mtlftavling.bloggagratis.se/2009/07/06/1815902-halsband/

    Kram Malin ( malinskalberg@hotmail.com)

    SvaraRadera
  20. Åh, vilket fint halsband! Jag vill gärna vara med! Vinner jag vill jag ha namnen: Agnes, Simon och Liam.

    Vill självklart ha större vinstchans så jag har länkat här:
    http://agnestavlingsblogg.blogspot.com/2009/07/19-juli-namnsmycke.html

    Ha en fin kväll! ♥

    SvaraRadera
  21. Jag vill vara med oc slåss om det fina halsbandet!

    Har länkat för större vinstchans:
    http://annelitavlingsblogg.blogspot.com/2009/07/19-juli-namnsmycke.html

    SvaraRadera
  22. Är självklart med och tävlar om ett så fint halsband.

    carinthorstensson@hotmail.com

    Mvh Carin

    SvaraRadera
  23. Hej! Jag hoppas på vinst av ett halsband med mina underbara styvdöttrars namn + mitt!

    jenny_ancherjensen@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Ååh, vilket pris! Jag har ingen blogg men jag håller tummarna för min enda lilla lott.. :)
    (trasselsudden_[at]hotmail.com)

    SvaraRadera
  25. Jag är gärna med och tävlar, jag har länkat i min tävlingsblogg som du gärna får tipsa om du skall ha fler tävlingar

    http://molnboanna.blogg.se/2009/july/halsband-2.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  26. Har inte en blogg men vilka fina halsband. familjen är ju underbar och jag har tre namn under sju bokstäver, ett sånt sammanträffande!

    SvaraRadera
  27. Jag är härna med och tävlar :)

    romin0@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Jag vill gärna vara med och tävla om det fina halsbandet!

    anonitota@comhem.se

    SvaraRadera
  29. Hej!
    Vilka fina smycken du tillverkar, Ina!
    Är gärna med å tävlar. Länkar från min blogg såklart! Kram ardisia

    SvaraRadera
  30. som du vet mitt hjärta så tycker jag om alla dina smycken, mer kan jag ej säga
    kram Maj-Lis

    SvaraRadera
  31. Jag vill såklart vara med och vinna så fina smycken. Har länkat så klart.

    Ha det underbarast!

    Liv

    SvaraRadera
  32. Jag är med och tävlar! Helt underbart smycke =)

    Kram!

    kristinschyllner@hotmail.com
    liddie.blogg.se!

    SvaraRadera
  33. klart jag länkar och tävlar! Det är jättefina smycken!
    Ha det bäst!
    Di

    http://diqueen.blogg.se

    SvaraRadera
  34. Jag vill vara med och tävla.
    Länkar även på min blogg:
    http://marieslillablogg.blogspot.com/2009/07/jag-ar-med-och-tavlar_07.html

    SvaraRadera
  35. Underbart halsband, jag vill gärna tävla om det. :)

    Har länkat: http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2009/july/197-smycke.html

    SvaraRadera
  36. otroligt snyggt halsbband! Jag vill så gärna ha det. Jag har länkat till dig på min blogg: http://lovagahlin.blogg.se/?tmp=07224605

    SvaraRadera
  37. Hej hej! Jag är med och tävlar om halsbandet :) Håller tummarna för att jag vinner ;) (Och för större chans så länkar jag såklart, http://ccrraazzyyy.blogspot.com )

    Kram Emilie

    SvaraRadera
  38. Kniper en lott och har även länkat i min blogg. :)

    SvaraRadera
  39. Vill gärna vara med och tävla! Jag länkar från min blogg. Har jag turen att vinna skulle jag nog vilja ha mina barn eller barnbarns namn.
    Kram! Märta

    SvaraRadera
  40. Jag är med och tävlar!!
    Självklart länkar jag och tredubblar mina chanser!!
    Kramiz Maud
    maudsdagar.blogspot.com

    SvaraRadera
  41. kanon snyggt halsband karina. Hoppas naturligt vis att just jag vinner detta halsband, då skulle jag bli så glad. Skulle vilja ha barnen plus gubbens namn på den. Men lycka till nu då på simningen så hörs vi kram ulrika på jobbet

    SvaraRadera
  42. Hej!

    Jag vill väldigt gärna vara med och tävlar. Älskar sådana här personliga namnsmycken men äger dock inget själv.

    Ha en riktigt härlig sommar!

    Mvh Emilia (emilia.utsi-wallin@hotmail.com)

    SvaraRadera
  43. Hejsan Ina!
    Såklart att man vill delta i en sådan underbar tävling. Länkar såklart och hoppas att jag för en gång skull har lite tur.

    Ha det så gott.
    Kram Ida

    SvaraRadera
  44. Va mysigt! Hittade hit från en annan blogg! Jag vill absolut vinna det fina halsbandet! Jag har länkat!
    Trevlig helg! Lisa

    SvaraRadera
  45. Skulle gärna vinna ett familjehalsband med mina barn och mans namn på! Håller tummarna fast jag inte länkat(har ingen blogg)...
    svartakatten@live.se

    SvaraRadera
  46. hejhej!
    tjusigt värre, det där halsbandet! :)
    jag har länkat här:
    http://cleaclea.blogg.se/2009/july/19-juli-halsband.html
    kram clea

    SvaraRadera
  47. Jag vill JÄTTEgärna vara med och tävla om halsbandet!
    Här har jag länkat:

    SvaraRadera
  48. Hej!
    Hittade hit via Vi bor på landet!
    Verkligen vackra smycken du tillverkar.
    Självklart vill jag vara med och tävla om ett familjesmycke.
    /Pernilla
    Ps.
    Återkommer om jag länkar.

    SvaraRadera
  49. hej jar är med och tävlar :D

    SvaraRadera
  50. Hej! Åhh, vad fina smycken du tillverkar. Är gärna med i tävlingen. Jag har ingen blogg. christina.m.karlsson@mark.se
    Kram / Christina

    SvaraRadera
  51. Vad fina halsband!

    Jag länkar från min tävlingsblogg annars blir det så fasligt mycket tävlingar i den "riktiga" :)

    www.tavlingartavlingar.bloggsida.se/okategoriserad/halsband-4

    SvaraRadera
  52. Jag är med och har länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

    SvaraRadera
  53. Jag är självklart med och tävlar!
    Länkat har jag också gjort :)

    http://natisa.blogg.se/2009/july/jag-tavlar.html

    SvaraRadera
  54. Vilka fina smycken. Hälsningar från Esbo,Finland. Om det är möjligt att vara med i tävlingen så här över gränsen. Har ingen egen blogg men vinkar gärna kompisar. Om man inte råkar ha tur så kan man beställa annors dina smycken? Familjen är hel härlig.
    Mvh Monika (mollaskettunen@gmail.com)

    SvaraRadera
  55. Hejsan! Och Grattis till att ha genomfört Vansbro-simningen! Jag vill gärna delta i din tävling, skulle hemskt gärna bära ett sånt fint halsband! Länkar gör jag med.. Ha det bra!

    SvaraRadera
  56. Hej! Vill gärna vara med och tävla om ett fint smycke, länkar med min blogg Kram / Monica

    SvaraRadera
  57. Jag är gärna med och tävlar! Jag har länkat till vänster i min blogg.
    Kram Ingela

    SvaraRadera
  58. Hej!

    Åhh vilket jättefint halsband. Självklart är jag med och tävlar.
    Har länkat i min blogg i högerspalten.

    Hoppas på tur!

    Kram/Helena

    SvaraRadera
  59. Hej, jag vill vinna!

    Jag har länkat på min blogg:
    http://jagvillvinna.blogspot.com/2009/07/ina-smycke-19-juli.html

    Kram Karin

    SvaraRadera
  60. Hej!
    Jag kan inte hitta mitt inlägg men jag är med och tävlar och har länkat som du sett.

    Nett

    SvaraRadera
  61. Åh så fint smycke! Jag vill gärna vara med och tävla! =)

    Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/july/vinn-ett-smycke-1.html#comment

    Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

    Ha det så bra!

    SvaraRadera
  62. Hej hej!
    Hittade din tävling på en kompis blogg och vill gärna vara med =)

    Maria Holm
    mia.holm@gmail.com

    SvaraRadera
  63. jättefint, jag är med :)

    http://juliaberg.blogg.se/tavlingar/2009/july/halsband-2.html

    SvaraRadera
  64. Vill självklart vara med och tävla... Länkar från min blogg.

    SvaraRadera
  65. Hej.
    Gud vilket fint halsband. Jag är definitivt med och tävlar. jag länkar tävlingen på min blogg också.

    *jag har alltid viljat ha ett sånt här halsband där alla mina syskons namn skall stå..dom betyder så himla mycket för mig.. vilket isf, halsbandet också skulle göra <3*

    som sagt, jag är gärna med opch tävlar och jag länkar tävlingen på bloggen :)

    Många kramar
    Sofia

    SvaraRadera
  66. Å vilket fint!
    Vill gärna vara med så klart! Länkar med bild från min blogg! Har precis kommit hem från 2 veckor på öland, mysigt men väldigt skönt att komma hem! Hälsa familjen! Kram Linda

    SvaraRadera
  67. hej!

    Jättefint halsband. Googlat runt på nätet en del efter ett halsband till mig med min sons namn men inte hittat det rätta. Ditt är verkligen fint...Lycka till!

    Kram Linda
    jalkevik@gmail.com

    SvaraRadera
  68. Å ett sånt halsband skulle jag vilja ha, jättefint!(som alla andra förståss)
    Skulle vara roligt med ett nytt halsband nu när man snart ska tillbaka på jobbet efter mammaledigheten.
    Jag har gjort ett inlägg på bloggen...
    www.wilma.st

    Kramis Sara
    saraedstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  69. Verkligen jättefint! Är med och länkar också från min blogg
    kram Malin

    SvaraRadera
  70. Oj, vilken tur att jag fann din sida i tid för att vara med i utlottningen! :-)

    Vilka fina halsband du skapar!! Du har verkligen talang!

    Jag har så många barn och +barn att om jag skulle ha ett familjehalsband skulle jag säkert få "gamnacke" av tyngden!? ;-) hihihi

    Tack för en trevlig stund på din sida!
    Mvh Carina

    trendy.no1@gmail.com

    SvaraRadera
  71. Hej!Supersnyggt!! Jag är gärna med och tävlar..

    E-post: uteisolen@hotmail.com

    SvaraRadera
  72. självklart vill vi vara med att tävla. Tänk att få pryda halsen med ett sådant snyggt smycke.
    Malin med familj
    mail. malin.j.johansson@telia.com

    SvaraRadera
  73. Hej.
    Jag vill självklart också vara med och tävla, jag tycker dina smycken är jättefina.
    /Liv
    liv.nyberg@home.se

    SvaraRadera
  74. Åhhh, i sista sekund hittade jag till dig och denna fina tävling. Så klart jag vill vara med och tävla.
    Länkar självklart till dig på min blogg!

    //Katti

    SvaraRadera
  75. En vecka kvar innan semestern, roligt att få vara med i en tävling. Gav energi att orka ;)
    Bra initiativ att vi som saknar egen blogg, får delta.
    Tack & trevlig sommar, önskar Ulla

    ulla.edwardsson@hotmail.se

    SvaraRadera

Tack för att ni vill lämna en kommentar.