söndag 19 juli 2009

Tävlingen avlsutad....

... och och min son fick vara lottdragare och han drog upp lottnummer 166 och vinnaren blev LIV NYBERG
Ett stort grattis till dig och hoppas att du kommer att trivas med smycket.

1000 Tack föra att ni ville vara med och tävla. Tänk att det finns så många bloggar som man aldrig har sätt förut. Kul med nya och gamla bloggare, kul att ni tittade in och gav mig mer inspiration att fortsätta med detta.

Men jag kommer att göra en liten smyckespaus och bloggpaus fram tills i början på augusti. Min tid kommer att behövas på annat håll ett tag. Men....

Vid intresse av att beställa ett smycke skicka ett mail till
inas_smycken@hotmail.com
Nämn vilket namn det är på smycket så är det lättare att få rätt smycke.
leveranstid ca 2 veckor.
Många kramar

5 kommentarer:

  1. grattis till vinnaren.Tack för em trevlig tävling.Jag skickar brev till dej imorgon.Ha en skön kväll kramizar ~~~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  2. Åh, jag som så gärna ville vinna... :(
    Jag hoppas du har tävling snart igen så jag kan vara med o tävla om ett likadant fint halsband..

    många kramar
    fia

    SvaraRadera
  3. Tusen tack för det fina halsbandet, jag har stolt burit det under semestern och mina tjejer älskar att titta på brickorna och fråga vilken är min? Kram Liv.

    SvaraRadera
  4. heej karina!
    vilka underbara smycken!
    du kanske skulle kunna improvisera ett halvband åt mig som jag skulle kunna köpa, det skulle betyda mycket med ett halsband runt halsen som någon man tycker om gjort!
    ha det bra!
    massa kramar!

    SvaraRadera
  5. Fina smycken syrran ha det så bra kramis syrran

    SvaraRadera

Tack för att ni vill lämna en kommentar.